عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

در دانشگاه آزاد تبریز؛ دومین همایش حسابداری مدیریت شمال‌غرب کشور آغاز به کار کرد


به گزارش روابط عمومی واحد تبریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ آذربایجان‌‌شرقی  صبح امروز در آیین افتتاح دومین همایش حسابداری مدیریت شمال‌غرب کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حال برگزاری است، گفت: ثمره برگزاری همایش‌های مختلف علمی و یا مشارکت در اجرای آنها منجر به رشد و گسترش علمی کشور در همه زمینه‌ها خواهد شد.

عزیز جوانپور از برگزارکنندگان و حمایت‌کنندگان فکری و عملی این همایش قدردانی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با برگزاری نشست‌ها، استارت‌آپ‌ها و همایش‌ها در سطح ملی و بین‌المللی در حوزه خدمات علمی و خدمت به جامعه علمی کشور پیشتاز بوده و این بار افتخار برگزاری این همایش را دارد که همراهی شما عزیزان در برگزاری آن تاثیرگذار  بوده است.

وی بر لزوم کاربردی بودن آموزش‌های دانشگاهی تاکید کرد و گفت: اکنون رسالت دانشگاه‌ها در راستای کاربردی کردن علم است و این منوط به توسعه و ایجاد بستر لازم برای تحقیقات اساسی بوده و انجام تحقیقات اساسی درگرو آموزش‌های قوی و مناسب است.

جوانپور تصریح کرد: اگر برای آموزش، برنامه‌ریزی نداشته باشیم با کاستی‌های زیادی روبه‌رو خواهیم شد. آموزش‌های تکمیلی، افراد را در عرصه عمل به سمت کارآفرینی هدایت می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ابراز امیدواری کرد که این گردهمایی منجر به انعکاس فعالیت‌ها، تجارب و ایده‌های نو در حوزه حسابداری و جریان‌سازی فکری در حوزه مباحث اقتصاد مقاومتی شود.

همزمان با آیین گرامیداشت روز حسابدار، دومین همایش حسابداری مدیریت شمالغرب کشور به همت موسسه همراهان کارنو (برگزار کننده همایش ها و کارگاه‌های حضوری در شمالغرب کشور) و با حضور مقامات انجمن حسابداران خبره ایران و انجمن حسابرسان داخلی، استادان،‌ دانشجویان، صاحبنظران و فعالان حوزه‌های حسابداری و حسابرسی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حال برگزاری است.