عمومی | دانشگاه کردستان

کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه آغاز شد

کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک و دانشگاه سلیمانیه عراق با موضوع برنامه استراتژیک در مواجه با بحران های معاصر در سلیمانیه با حضور رئیس دانشگاه کردستان و استاندار کردستان آغاز شد.
دکتر جلال، عضو کمیته علمی کنفرانس در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه کردستان، اظهار کرد: این کنفرانس دومین کنفرانس بین المللی است که دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه با همکاری دانشگاه کردستان و دانشگاه سلیمانیه برگزار می شود.
وی افزود: این کنفرانس طی دو روز و با حضور نمایندگانی از دانشگاه ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود.
عضو کمیته علمی کنفرانس با اشاره به علمی بودن این کنفرانس، اقتصاد و توسعه را ابعاد اصلی این همایش عنوان کرد و گفت:  روز نخست کنفرانس با ارائه سخنرانی از سوی رئیس دانشگاه و نمایندگان ارشد وزارتخانه و همچنین نمایندگان دانشگاه های کردستان و سلیمانیه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: پس از ارائه خلاصه ای از کارو فعالیت های دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه نیز، پنل های تخصصی آغاز و در دو روز ارائه خواهند شد.
لازم به ذکر است؛ هیاتی متشکل از استاندار کردستان و رئیس دانشگاه کردستان به همراه تعدادی از اعضای هیات علمی، جهت شرکت در دومین کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه و دانشگاه سلیمانیه، روز گذشته عازم سلیمانیه عراق شدند.