عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری همایش مقابله با فساد و قاچاق کالاهای سلامت




سومین  همایش مقابله با فساد و قاچاق کالاهای سلامت با همکاری سازمان غذا و دارو و معاونت غذا و دارو  دانشگاه ایران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ همزمان با روز جهانی مبارزه با فساد   سومین هم اندیشی معاونین  و مدیران غذا و دارو، بازرسی و مدیران حقوقی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  و مدیران تخصصی ارشد سازمان غذا و دارو در سالن ابن سینا آزمایشگاه مرکزی سازمان غذا و دارو روز دوشنبه ۱۹آذرماه  برگزار شد.
در نمایشگاه جانبی این همایش معاونت غذا و دارو اقدام به برپایی  غرفه مقابله با فساد و قاچاق کالا های سلامت کرد. دکتر اصغری رئیس سازمان غذا و دارو و دکتر اسلامی تبار مدیر کل دفتر بازرسی پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی از این غرفه بازدید کردند .
همچنین علاوه بر توزیع پمفلت های آموزشی در این غرفه،  نمونه هایی از کالاهای قاچاق و تقلبی مکشوفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
در این همایش  دکتر ولایی  معاون غذا و دارو دانشگاه ایران به ایراد سخنرانی پیرامون گزارش عملکرد دانشگاه در مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور پرداخت . همچنین دکتر اصغری مشاور وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از  زحمات و اقدامات صورت گرفته ایشان در حوزه مبارزه با فساد و قاچاق کالاهای سلامت تقدیر کرد.