عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ارتباط موثر با رسانه‌ها استراتژی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است/ گزارش تصویری

دکتر سعید کشمیری در نشست کارگاه آموزشی تکنیک‌های روابط عمومی افزود: آموزش و یادگیری اصل مهمی در پیشرفت هر مجموعه است و سازمان‌های پویا و پیشرو بر اصل آموزش تاکید داشته و از روابط عمومی قوی و به‌روزتری برخوردارند.
وی با تقدیر از مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فعالیت همکاران روابط عمومی در تمامی حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت درمان شهرستان‌ها مطلوب بوده و تجلی‌بخش تلاش فعالیت حوزه سلامت است.
دکتر سعید کشمیری افزود: روابط عمومی نقش بی‌بدیلی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارد و با توجه به مجموع عملکرد این نقش هر روز پررنگ‌تر می‌شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فلسفه وجودی روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی پلی بین مردم و مسئولین است و باید علاوه بر توانمندی‌ها و فعالیت‌های سازمان مربوطه به خواسته‌های مردم هم بپردازد و صداقت را در این زمینه رعایت کند.
وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دنبال خبرهای زرد نیست و دو وظیفه تنویر و پاسخ به افکار عمومی در دستور کار دارد.
دکتر کشمیری با تاکید بر ساده‌نویسی در خبرها گفت: روابط عمومی‌ها در تهیه خبر از چشم مردم به حوزه سلامت نگاه کنند و فعالیت در این حوزه باعث کاهش اهمیت موضوعات و فعالیت‌ها نشود.
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور برنامه‌ریزی نیز در این نشست گفت: روابط عمومی‌ها باید ترجمان سازمان خود در جامعه باشند و ارتباط دوسویه خود را حفظ کنند.
دکتر حسین دارابی بابیان اینکه روابط عمومی یک هنر است افزود: رابطین روابط عمومی باید پیام دانشگاه علوم پزشکی را با زبان موردپذیرش جامعه بیان کنند و واژه‌های ثقیل استفاده نشود.
وی با تاکید بر کیفیت خبرهای تولید در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خبرهای تولیدی بر اساس کیفیت و رعایت اصول خبری رتبه‌بندی شود و خبرهای برتر تقدیر می‌شود.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اخبار تولیدی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ۶ ماهه ابتدای امسال بیش از ۸۵۰ خبر در حوزه‌های مختلف دانشگاه تولیدشده است.
سید مجید حسینی افزود: تلاش و فعالیت همکاران زحمتکش روابط عمومی قابل‌تقدیر است و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قدردان زحمات این عزیزان است.
انتهای پیام /ح.ن ۳۰۵۰