مانور سراسری زلزله در شاهرود برگزار شد
هدف برگزاری این مانور ارتقای آگاهی مردم، ترویج فرهنگ ایمنی بین دانش آموزان در مدرسه ها از طریق آموزش صحیح پیشگیری و امداد رسانی برگزار می باشد.
قابل ذکر است که تیم عملیات بهداشت در بلایا معاونت بهداشتی با استفاده از امکانات خانه بهداشت موبایل در این مانور شرکت نمودند.