مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

چهارمین جلسه شورای مدیران دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، چهارمین جلسه شورای مدیران دانشگاه با محوریت بررسی امور رفاهی از جمله بیمه درمان تکمیلی صبح امروز دوشنبه ۱۹ آذرماه سال جاری در اتاق شورای دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
براساس این گزارش، در ابتدای جلسه که با حضور اعضاء هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه برگزار گردید، ضمن ارائه گزارش از امکانات رفاهی دانشگاه توسط مهندس جهان تیغ دبیر شورا، اطلاعاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته طی سالیان اخیر در جهت ارتقاء خدمات رفاهی از جمله بیمه تکمیلی ارائه گردید. همچنین عملکرد شرکت های بیمه طرف قرارداد با دانشگاه مورد مقایسه قرار گرفت.
مدیر امور اداری دانشگاه در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند استعلام، مذاکره و نظارت برحسن اجرای قرارداد به عنوان سه بخش اصلی فعالیت دانشگاه پرداخت و از موافقت بیمه ایران جهت عقد قرارداد با مرکز بهداشت دانشگاه به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی در محل دانشگاه خبر داد.
سپس حائری مشاور بیمه دانشگاه به ارائه مطالبی در خصوص بیمه درمان تکمیلی پرداخته و جزئیات و قراردادهای بیمه تکمیلی درمان دانشگاه در چند سال گذشته را با حاضرین در میان گذاشت.
پس از آن نوبت به طرح نظرات حاضرین در جلسه رسید و مواردی از قبیل؛ ارتقاء امکانات گردشگری، اهدای تسهیلات بانکی جهت تامین مسکن، بازطراحی طرح های بیمه ای موجود عنوان شد.
در بخش پایانی این جلسه رئیس و سایر مسئولین دانشگاه نقطه نظرهای خود را جهت بهبود خدمات رفاهی ذکرکردند و محدودیت های موجود در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.