عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست آذرماه دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی با محور بررسی آیین نامه منتورینگ این دانشکده برگزار شد

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، در این نشست که با حضور دکتر غلامرضا علیائی، معاون آموزشی دانشکده برگزار شد؛ در ابتدا دکتر شهره جلائی، ، مسئول کمیته آزمون دانشکده با اشاره به لزوم تهیه بانک اطلاعاتی مربوط به آزمون های دانشکده، از نمایندگان گروههای آموزشی خواست اطلاعات مورد نظر را با تکمیل فرم هایی که به همین منظور در اختیار آنان  قرار گرفته است، به این کمیته ارسال کنند.
در ادامه نشست دکتر نسترن قطبی مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده با این توضیح که بانک اطلاعاتی آزمون های دانشکده شامل اطلاعات مربوط به انواع آزمون ها شامل آزمون های تشریحی، چهارگزینه ای، درست و غلط، پاسخ کوتاه،جورکردنی و نیز انواع آزمون های بالینی است و در حال حاضر به عنوان ابزارهای ارزیابی دانشجویان در سطح دانشکده مورد استفاده قرار می گیرد؛ بر ضرورت و اهمیت تهیه این بانک اطلاعاتی در دانشکده تاکید کرد.
در بخش دیگری از نشست محمد جواهریان به عنوان یکی از نمایندگان کمیته دانشجویی این دانشکده خلاصه ای از پیش نویس آیین نامه منتورینگ تهیه شده اعضای کمیته دانشجویی دفتر توسعه آموزش را ارائه کرد که مورد بررسی و تبادل نظر سایر اعضا قرار گرفت.
پس از بررسی و تبادل نظر اعضا در خصوص پیش نویس تهیه شده اعضا حاضر ضمن موافقت با کلیات آیین نامه پیاده سازی و اجرای بهینه آن را با توجه به وجود برخی چالش ها نیاز به همکاری و تلاش دانستند. همچنین ضرورت تهیه آئین نامه دفتر منتورینگ برای مقاطع دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی و نیز اختصاص بودجه از طرف حوزه آموزش دانشگاه مطرح و توافق شد که این موارد در آئین نامه گنجانده شود.
سعیدرضا بابایی و محمد جواهریان، نمایندگان کمیته دانشجویی این دانشکده در دانشگاه پس از شنیدن نظرات موافق و مخالف ، با توجه به ارتباط شان با بدنه دانشجویی به ارائه توضیحاتی در خصوص ضروریات اجرای این برنامه در دانشکده و احساس خلا در این زمینه پرداختند.
در پایان نشست دکتر غلامرضا علیائی معاون آموزشی دانشکده به جمع بندی نظرات اعضای دفتر توسعه آموزش پرداخت و  پس از رای گیری آئین نامه با اکثریت آرا به تصویب رسید.
در این نشست همچنین پیشنهادات اعضا در خصوص آیتم های فرم ارزشیابی تدریس عملی اساتید به صورت مکتوب دریافت شد تا در جلسات بعدی دفتر جمع بندی شود.
توضیح اینکه دکتر زینت آشناگر از گروه فیزیوتراپی، دکتر تهمینه موسوی از گروه کاردرمانی و دکتر مهشید آقاجان زاده از گروه گفتار درمانی حضور داشتند.

خبرنگار و عکاس: لیلا روستا