عمومی | دانشگاه الزهرا

برگزاری نشست خبری در دانشگاه الزهرا پیرامون "اجرای احکام قضایی اراضی دولتی مورد بهره‌برداری دانشگاه الزهرا"

صبح روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه سال ۱۳۹۷ دانشگاه الزهرا میزبان اصحاب رسانه بود . هدف این نشست خبری تبیین و پاسخگویی به مسائل و سوالات مطرح شده پیرامون"اجرای احکام قضایی اراضی دولتی مورد بهره‌برداری دانشگاه الزهرا" و رفع ابهامات مطرح شده بود.
این نشست با حضور خبرنگاران دعوت شده از سوی دانشگاه، آزیتا مطیعیان، معاون دفتر حقوقی ، محمد جواد رمضان شیرازی، مشاور حقوقی ، دکتر علی رحمانی، معاون اداری و مالی، لعبت درخشانی رئیس روابط عمومی دانشگاه الزهرا و دیگر کارشناسان حقوقی و روابط عمومی در سالن دکتر تورانی دانشگاه الزهرا برگزار شد
این نشست پس از قرائت کلامی پند از قرآن مجید و سرود ملی، با خوش آمدگویی به اصحاب رسانه از سوی رئیس روابط عمومی آغاز شد. سپس خانم مطیعیان و آقای شیرازی توضیحی مبسوط در خصوص روند حقوقی این پرونده ارائه نمودند. سپس تریبون در اختیار نمایندگان رسانه ها قرار گرفته و پرسش ها و شبهاتی از سوی ایشان مطرح گردید و پاسخ هایی نیز از سوی دانشگاه ارائه گردید.
شایان ذکر است از میان تعداد کثیر رسانه‌های دعوت شده از سوی دانشگاه، خبرنگارانی از رسانه های ایرنا، ایسنا، همشهری، دانشجو، باشگاه خبرنگاران جوان، تسنیم، ایسکا نیوز، ایلنا، فرهیختگان، همشهری و صدا وسیما در نشست حاضر شدند.
در انتها روابط عمومی دانشگاه الزهرا ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران در این نشست برای پاسخگویی به خبرنگاران از طریق راه های ارتباطی موجود ، به مانند قبل اعلام آمادگی نمودند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.