عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

حق طلبی، بالندگی، تلاش برای ساختن آینده بهتر از ویژگی های دانشجو است

وبدا؛ مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، حق طلبی، بالندگی و تلاش برای ساختن آینده ای بهتر برای کشور را از ویژگی های بارز دانشجویان برشمرد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین مولوی در مراسم جشن روز دانشجو با بیان حدیثی از پیامبر اعظم به توصیف ویژگی های جوانان و دانشجویان پرداخت.
وی تصریح کرد: وقتی پیامبر اسلام (ص) برای رسالت مبعوث شدند قشر جوان بودند که با ایشان هم پیمان شدند اما پیرمردان و سالخوردگان پاسخ مخالف دادند و این نشان دهنده ویژگی یک جوان است که حق طلب است.
وی ادامه داد، دانشجویان بعنوان جوانان کشور بالنده، آینده نگر و به دنبال پیشرفت کشور و ساختن آینده ای بهتر برای خود و کشورشان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین مولوی در ادامه دانشجویان را به غنیمت شمردن فرصت برای کسب علم و دانش و مهارت آموزی توصیه و برای آنان توفیق موفقیت و فرصت برای خدمت صادقانه به مردم را از درگاه خدواند منان مسئلت نمود.
گفتنی است، جشن گرامیداشت روز دانشجو با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی،مدیر کل سیاسی و مدیرکل روابط عمومی استانداری، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری ، ریاست و معاونین دانشگاه و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان شامگاه روز یکشنبه، هجدهم آذرماه ۹۷ در سالن همایش های ابن سینای مجتمع رحمتیه دانشگاه برگزار شد.