عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

یازدهمین جلسه شورای آموزش دانشکده توانبخشی برگزار شد

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، در ابتدای نشست دکتر علیایی، معاون آموزشی دانشکده ضمن خیر مقدم به دکتر خاتون‌آبادی در سمت معاون پژوهشی دانشکده و دکتر خان محمدی به عنوان نماینده تحصیلات تکمیلی گروه فیزیوتراپی، برگزاری دوره های کوتاه مدت توانبخشی را مطرح و نمونه ارسال شده از گروه گفتاردرمانی در خصوص بیماران اتیسم را قرائت کرد. معاون آموزشی دانشکده همچنین از نمایندگان گروه‌های آموزشی فیزیوتراپی و کاردرمانی خواست تا نقشه هیات علمی گروه‌های خود را حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۱آذرماه به این معاونت ارسال کنند.
در ادامه نشست دکتر نعمت اله روح بخش، عضو هیئت‌علمی و نماینده گروه شنوایی‌شناسی دانشکده گزارش مبسوطی از فرآیند تهیه نقشه هیات علمی در گروه شنوایی‌شناسی ارائه کرد.که پس از بررسی و تبادل نظر سایر اعضا توافق شد پس از انجام اصلاحات طی یک هفته آینده ( ۲۰آذر ماه) به دفتر معاونت آموزشی ارسال شود.
در ادامه نشست دکتر علیائی در خصوص شیوه‌نامه اجرایی پایان‌نامه‌های محصول محور از اعضای شورا خواست گروه‌های آموزشی دانشکده توجه ویژه به پایان‌نامه‌هایی که منتج به تولید محصول می‌شود داشته باشند در همین راستا توافق شد نمایندگان تحصیلات تکمیلی گروه‌های آموزشی دانشکده با برگزاری جلسات منظم شیوه‌نامه مورد نظر را تهیه  کنند و حداکثر تا جلسه بعدی آن را برای تایید نهایی مطابق با برنامه چهار ساله عملیاتی دانشکده اماده کنند.
در ادامه نشست دکتر خاتون‌آبادی  معاون پژوهشی دانشکده پیشنهاد کرد زمینه ایجاد کارگروهی باهدف استفاده از  پتانسیل‌های اعضای هیئت‌علمی سایر گروه‌های آموزشی برای پایان‌نامه‌هایی با موضوعات مشترک میان گروهی، در ۲ جلسه آینده این شورا بررسی شود تا دانشکده بتواند در این راستا پژوهش های مطابق نیاز کشور انجام دهد.
در پایان نشست اعضا بر لزوم برگزاری امتحان جامع دانشجویان ورودی سال ۹۵ دکترای تخصصی دانشکده تا پایان نیمسال جاری با در نظر گرفتن سایر الزامات قانونی تاکید کردند.

عکس و خبر: لیلا روستا