مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

برپایی چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان با حضور معاون رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی؛ دانشگاه صنعتی شریف چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان را مصادف با هفته پژوهش و فناوری در تاریخ های ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه سال جاری، با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و جمعی از مسئولین و متولیان توسعه فناوری برگزار خواهد کرد.
این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردها و توانمندی های شرکت های برخواسته از شریف با تاکید بر محورهای سلامت، انرژی، محیط زیست، فناوری اطلاعات، نفت، حمل و نقل و صنعت، فضای مناسبی را جهت ارایه دستاوردهای فناورانه شرکت ها فراهم خواهد نمود.
گفتنی است؛ در چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان که با همت مرکز رشد فناوری های پیشرفته ی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد، برنامه های متنوعی جهت هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و توانمندی های این شرکت ها از جمله برگزاری جلسات مذاکرات B۲B، ایجاد ارتباطات مشترک برای یافتن همکاران صنعتی و سایر فرصتهای قابل ارائه و همچنین بازدید خانواده شریف طراحی شده است.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://stfp.sharif.ir/ مراجعه نموده و یا با شماره های ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳ تماس حاصل نمایند.