عمومی | دانشگاه هنر تهران

فراخوان دبیری سومین جشنواره دانشجویی طراحی گرافیک دال

از دانشجویان رشته ارتباط تصویری دانشگاه هنر تهران که علاقمند به برنامه‌ریزی و برگزاری رویداد سومین جشنواره دانشجویی طراحی گرافیک دال هستند، دعوت می‌شود، پروپوزال برنامه‌های خود را برای برگزاری این رویداد تا تاریخ ۳۰ دی ۱۳۹۷ به انجمن علمی طراحی گرافیک دانشگاه هنر تهران تحویل دهند.
متن ارائه شده باید شامل برنامه‌ها و رویدادهای پیشنهادی دبیر آینده باشد که با نگاهی تخصصی، واقعی نگارش شده و در راستای اهداف جشنواره باشد؛ این اهداف به شرح زیر است:
تشویق تفکر دیزاین به روز و معاصر
فراهم آوردن فضایی برای آشنایی و آموزش مباحث روز دیزاین با هدف رشد و ارتقای سطح دانش و آگاهی دانشجویان
ارتقای دانشگاه هنر تهران به عنوان یک مرکز موثر در حوزه طراحی گرافیک و خلاقیت
گردآوری آثار دانشجویان سراسر کشور در کنار هم و ایجاد فرصتی برای نمایش و به اشتراک گذاشتنِ سطح علمی و عملی دانشجویان حال حاضر
لازم به ذکر است که دبیر نباید دارای سابقه‌ی محرومیت تحصیلی و حکم مکتوب کمیته‌ی انضباطی باشد.
پروپوزال برنامه‌های خود را تا تاریخ مذکور به آدرس ایمیل vcsc.ua@gmail.com ارسال نمایید.
تعریف دبیر طبق اساسنامه مشترک جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر تهران:
مدیر اصلی برگزاری جشنواره یا رویداد فرهنگی است که زیرنظر شورای سیاستگذاری، مدیریت و سازماندهی فعالیت‌های بخش اجرایی، علمی و هنری را عهده‌دار است. وی مدیریت و کنترل حرکت جشنواره یا رویداد فرهنگی در طول برنامه‌ریزی، اجرا و برگزاری در راستای دستیابی به اهداف را به عهده دارد و در این مسیر از راهنمایی‌های استادان علمی مشاور و شورای سیاستگذاری بهره می‌جوید. وی با تدبیر و واقع‌بینی، هزینه‌ها و تعهدات را با بودجه‌ی برآورد شده همخوان نموده، موظف است بیش از مبلغ پیش‌بینی شده واعلام شده (و پذیرفته‌ی خود) هزینه ننماید.