عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
در مسیر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر همگان اثبات شد که استقلال و آزادی امروزکشورمان مرهون مجاهدت، فداکاری و از خود گذشتگی جوانانی است که با خون خود سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند.
۱۶ آذر نشانگر نقش مهم و حیاتی دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. دانشجویانی که با بصیرت دینی و انقلابی با پیروی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند.
دانشجویان دیروز با شهادت خود دین خود را به ایران و انقلاب ادا کردند و دانشجویان امروز با جهاد علمی باید حافظ ایران و انقلاب باشند . در این خصوص مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند: شما باید در محیط دانشگاه مسئله علم و تحقیق را جدی بگیرید، بدون پیشرفت علم نمی شود کشور را پیش برد. امروز حتی دشمنان بشریت از علم استفاده می کنند.
اینجانب نیز ضمن عرض تبریک روز دانشجو به عموم دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ، آرزوی توفیق هر چه بیشتر شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم با همت و تلاش شما عزیزان شاهد پیشرفت همه جانبه علم و فناوری ایران اسلامی باشیم.
و من الله التوفیق