عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

پیام رییس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو


دکتر سید حبیب اله موسوی بهار به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو پیامی صادر کرد . به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان، متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

روز ۱۶ آذر برای ملت بزرگ ایران به ویژه دانشگاهیان واقعه‌ تاریخی و بسیار مهمی است که در عصر کنونی، نقش تعیین کننده در تعالی جامعه فرهیخته دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران داشته است . شانزدهم آذر، نماد حق طلبی و آزادیخواهی دانشجویان در برابر استبداد است.

این روز تاریخی یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر ستمگران مستبد سپر کردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ رقم زدند و سرآغاز تشکیل جنبشی تاثیر گذار در مسیر استکبار ستیزی  و آزادیخواهی ملت قهرمان پرور ایران شدند.

دانشجویان گرانقدر ایران اسلامی؛ به مانند وجدان بیدار، خردمند، پرسشگر و سرشار از ایمان استوار به شمار می روند که به عنوان مغز متفکر و پویای جامعه می توانند کشور را با رهنمود های مقام معظم رهبری و خط مشی های تعیین شده به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام های مهم و استواری را در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی بردارند و با ایجاد زیرساخت های لازم، حضور پررنگ تر ایران عزیز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند.

اینجانب فرارسیدن ۱۶ آذر "روز دانشجو" را به کلیه دانشگاهیان کشور به ویژه دانشجویان و اساتید پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و به همه کسانی که قلبشان برای سربلندی ، آزادی و پیشرفت کشور اسلامی ایران می تپد صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از درگاه پروردگار متعال برای این جامعه فرهیخته پیروزی، عزت و تندرستی مسئلت دارم.

دکتر سید حبیب اله موسوی بهار

رئیس دانشگاه