عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

پیام تبریک دکترفاضل رییس دانشگاه بمناسبت روز دانشجو

به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر "روز دانشجو" دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی پیامی این روز را تبریک گفت.متن پیام به شرح ذیل است .
۱۶آذر روز پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه است.این روز یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.
روز دانشجودرحقیقت روز تاکید بر اهمیت علم آموزی و حقیقت جویی و تاکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی است.
خوشبختانه دانشجویان  به عنوان گروه مرجع اجتماعی و آینده سازان میهن اسلامی از ظرفیت های بی پایانی برای استمرار پیروزمندانه کشور عزیزایران برخوردارند و به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از اقشار فاخر و با ارزشی هستند که مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران محسوب می شوند .
اکنون با گذشت  چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، دانشجویان انقلابی کشورمان، آگاهانه و با الهام از سیره حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، توانسته اند در برابر تهاجمات دشمن در عرصه های مختلف مقاومت کرده و چشم بیداری برای آزادی خواهان و ملت های مستضعف در تمام دنیا باشند.

اینجانب  ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.