عمومی | دانشگاه بناب

پیام تبریک دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب

بسمه تعالی
جنبش دانشجوئی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
دانشجویان گرانقدر؛
افتخار دارم که سالهای سال مثل شما دانشجو بوده­ ام و اکنون خدمتگزار این روزهای دانشگاه بناب می­ باشم؛ سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو را به همه ­ی شما فرزندان و گلهای سرسبد این مرز و بوم تبریک عرض می­نمایم و به روان پاک شهدای  راه ایستادگی در مقابل استعمار و استبداد، که خونشان در صحن دانشگاه ریخت و یادشان در ذهن دانشگاهیان ماند، درود می­ فرستم.

دانشجو نماد رویش و بالندگی است که  نشاط و شادابی، ‌صداقت و صمیمیت،‌ تامل و طراوت را به ارمغان می‌آورد.

بی شک وجود ذی­قدر جوانان دانا و دانشجویان صاحب نظر در کنار مسئولان سبب می­ شود تا گامهای مطمئن و استواری در راه سازندگی میهن عزیزمان برداشته شود .

دانشجویان گرانقدر؛ امروز وظیفه تک تک خانواده بزرگ علمی کشور حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیش آهنگی علمی، پژوهشی،تولید علم و جنبش نرم افزاری در راستای تحقق آرمان­ها و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲، به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان، توفیقات روزافزون خانواده بزرگ دانشگاه بناب و بالاخص دانشجویان عزیز را در همه امور به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می نمایم.

۱۶ آذر ۱۳۹۷
حسین پیری