عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز دانشجو را تبریک گفت؛ دانشجویان سردار تمرین مطالبه گری


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرار رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرار رسیدن روز دانشجو را به جامعه دانشجویی و نخبگان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

۱۶ آذرماه فرصت مناسبی است برای بازبینی و تبیین حرکت انقلابی و استکبار ستیز سه دانشجوی بزرگ اندیش مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی که به دلیل اعتراض به دیدار رسمی ریچار نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا از ایران و از سرگیری روابط ایران و بریتانیا بعد از ۴ ماه از کودتای ۲۸ مرداد، جان خود را تقدیم استقلال طلبی و آزادی خواهی کردند که بعد از گذشت بیش از ۹ دهه هنور بر تابلوی پر افتخار ایران اسلامی می‌درخشد.

بدون شک دانشجویان امروز کشور عمیقا دل در گروه عشق به ترقی و پیشرفت وطن داشته و نقش تاثیرگذاری در ایجاد شور و شعور انقلابی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی ایفا کرده و به عنوان سردار تمرین مطالبه گری در جامعه با هدف رسیدن به قله‌های توسعه و پیشرفت گام بر می‌دارند.

کیست که نداند دشمن در چله انقلاب بزرگ اسلامی ایران دنبال یاس و ناامیدی مردم و همچنین ناکارآمد نشان دادن این انقلاب از طریق جنگ روانی و با استفاده از ابزار فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که در این شرایط حساس انتظار می‌رود جنبش دانشجویی با تجهیز خود به سلاح علم، دانش و بصیرت افزایی به جنگ دشمن رفته و همچون سایر عرصه‌های دیگر شکست دیگری را در تاریج سیاه آنان به ثبت برسانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان بویژه شهیدان مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان، اعضای هیئت علمی و نخبگان کشور بویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش این عزیزان شاهد سرعت بیش از پیش قطار توسعه استان باشیم .

دکتر اورنگ ایلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد