عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه: پروژه بیمارستان شریعتی ۲ یک پروژه ملی است

گالری عکس از بازدید بیمارستان شریعتی ۲

گالری عکس از بازدید بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، دکتر کریمی، رئیس دانشگاه و دکتر بیگلر، معاون توسعه دانشگاه به همراه دکتر مهرپور رئیس و دکتر رحمانی مدیر بیمارستان شریعتی با حضور مسئولان ساختمانی پروژه بیمارستان شریعتی ۲ روز پنج‌شنبه ۱۵ آذر ۹۷ از مراحل ساخت این بیمارستان در منطقه ۲۲ تهران بازدید کردند.
در این بازدید همچنین مسئولان پروژه، درباره بلوک‌های A و B بیمارستان شریعتی ۲، کاربری‌های طبقات، زیرساخت‌ها و منابع آن و همچنین میزان پیشرفت پروژه توضیح دادند.
پس‌ازاین بازدید دکتر کریمی در بیمارستان شریعتی حضور یافت و ضمن بازدید از محوطه زیباسازی شده، راهرو، ورودی جدید کارکنان و مسیر ویژه انتقال بیماران، از سنگ بنای یادبود شهید پیرویان در ورودی تالار شهید پیرویان این بیمارستان رونمایی کرد.
دکتر کریمی سپس در دفتر ریاست بیمارستان شریعتی با اعضای هیئت‌ رئیسه این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی همچنین در گفت‌وگو با روابط عمومی بیمارستان شریعتی درباره پروژه ساخت بیمارستان شریعتی ۲ روند پیشرفت پروژه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: پروژه در مقایسه با بازدید قبلی در بهمن‌ماه سال ۹۶، پیشرفت بسیار خوبی داشت و تلاش خوبی در روند ساخت‌وساز آن بیمارستان دیده می‌شود.
دکتر کریمی، بیمارستان شریعتی ۲ را محدود به دانشگاه علوم پزشکی تهران ندانست و افزود: ما نگاهمان به این بیمارستان فقط در حد دانشگاه نیست و به‌عنوان یک پروژه ملی به آن نگاه می‌کنیم.
رئیس دانشگاه همچنین ابراز امیدواری کرد با ظرفیتی که برای بیمارستان شریعتی ۲ دیده‌شده بتوان با بهره‌مندی از فکر و تجربه به مدل مستقل و جدید مدیریتی در آن بیمارستان دست‌یافت.
دکتر کریمی درباره زمان بهره‌برداری از بیمارستان شریعتی ۲ گفت: من امیدوارم و مانعی جدی برای پیشرفت نمی‌بینم. بیمارستان در وسعت خوبی دیده‌شده و با بخش‌های مختلف و متنوع و منابع مالی که از طریق بانک توسعه اسلامی پیش‌بینی‌شده، به‌عنوان الگوی مستقلی در خدمت آموزش و پژوهش و درمان مردم خواهد بود و پیش‌بینی این است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ شاهد آغاز به کار این بیمارستان باشیم.
رئیس دانشگاه همچنین افزود: از بازدید امروز راضی هستم، به همه دوستانی که در این پروژه فعالیت می‌کنند خسته نباشید می‌گویم.
دکتر کریمی همچنین درباره تغییر فضاهای ورودی و زیباسازی‌های بیمارستان شریعتی گفت: دیدار از بیمارستان شریعتی فرصتی برای تجدید خاطره از سال‌های دور بود. دکتر مهرپور و گروه همراهشان در اورژانس بیمارستان، دسترسی بیماران و انتقال بیماران را تسهیل و با نگاهی که به نیروی انسانی و کارکنان دارند کارهای مثبتی کردند. برنامه‌های در دست اقدام برای تغییر ساختمان داخلی، لابی بیمارستان و اتاق زایمان تغییرات بسیار خوب و زیربنایی است.
رئیس دانشگاه بیمارستان شریعتی را پررفت‌وآمد و میزان توقعات از این بیمارستان را زیاد دانست و گفت: رضایت برای همگان ایجاد کردن کار سختی است اما باروحیه‌ای که در افراد می‌بینم شدنی است.
دکتر کریمی مهم‌ترین اصل را امید داشتن و تلاش کردن دانست و افزود: من هردو این عوامل مهم را در دکتر مهرپور و تیم همکارانشان در این بیمارستان می‌بینیم.
خبر: فرانک معصومی فرد
عکس: مهدی ولی الهی