عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

فرزانه مطرح کرد: موافقت اولیه شهرداری اردبیل با اجرای چهار طرح تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ‏اردبیل

بابک فرزانه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، اظهار کرد: چهارمین جلسه از جلسات فصلی و هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد ‏اسلامی واحد اردبیل با شهردار در محل دفتر شهرداری برگزار شد و پس از ارایه دوازده طرح در نهایت پس از ارزیابی و داروی طرح ها توسط هیات داوران متشکل از خود استادان چهار ‏طرح مورد موافقت برای عقد قرارداد قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح های پارک پاک، دیوار مشاهیر اردبیل، بازنشانی اسامی ‏محلات قدیمی اردبیل و طرح نورپردازی موارد تصویب شده در جلسه استادان با شهردار اردبیل است.

شهردار اردبیل نیز به راه اندازی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری اشاره کرد و گفت: اجرای کیفی پروژه‌های ‏عمرانی و تسریع در انجام آنها، اثربخش کردن این طرح‌ها را به دنبال خواهد داشت.

حمید لطف الهیان افزود: برنامه‌ریزی، ارزیابی و ‏تحقق طرح‌های مطالعاتی، با مشارکت  جامعه علمی و دانشگاهی و جذب نخبگان و تعامل با صاحب نظران و ‏فرهیختگان محققان و پژوهشگران  از اهداف اصلی راه‌اندازی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری است.

وی به عملیاتی کردن طرح های پژوهشی اشاره و شناسایی نیازهای ‏شهروندان و اجرائی کردن ایده های مورد قبول به نام خود صاحب ایده را اعلام کرد.

لطف الهیان با تاکید بر همکاری هرچه بیشتر اساتید و دانشگاهیان با مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری، انسان محور و سلامت ‏محور بودن طرح های پژوهشی و تحقیقاتی را ازاولویت های شهرداری معرفی کرد.