عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز دانشجو



وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.
به گزارش وب دا؛ دکتر ارسلان خالدی فر افزود: ۱۶ آذر یادآور پایمردی و رشادت های دانشجویانی است که فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.
وی تصریح کرد: دانشجویان شانزدهم آذر با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استواری ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.
دکتر خالدی فر اظهار داشت: امید است در شرایط کنونی نیز تک تک اعضاء جامعه علمی کشور بویژه قشر دانشجو با حضور هشیارانه در عرصه های مختلف و با تلاش در راستای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران ، کشور عزیزمان را در رسیدن به جایگاه واقعیش یاری نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بدون شک دانشجویان با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می توانند با تبدیل نمودن تهدیدها به فرصت، موجبات پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم نمایند.
وی در ادامه، توفیقات روزافزون دانشجویان عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت نمود.