عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو پنجشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور پیامی روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور مخصوصا مسئولین، مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش وب دا، دکتر سیامک واحدی در این پیام آورده است:

این برداشت من از جنبش دانشجوئی و نگاه من به جنبش دانشجوئی است: ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافیگری، ضد حاکمیت تجمل‌گرایانه و زورگویانه، ضد گرایشهای انحرافی؛ اینها خصوصیات جنبش دانشجوئی است(حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)) .

درخشش امروز کشور در مسایل علمی، تکنولوژیکی، سیاسی و اجتماعی و نیز استقلال، پایداری و حرکت در مسیر توسعه از طریق تلاش ها و مجاهدت های جوانان و دانشجویان عزیز ایجاد شده است که هدفی جز خدمت به خلق خدا و دستیابی به آرمانهای انقلاب اسلامی ندارند.

نهال انقلاب اسلامی هر روز تنومند تر از قبل و ثمرات آن بیشتر و اثرگذارتر می گردد و این امر مسئولیت شما دانشجویان و اساتید گرانقدرتان را سنگین تر می کند، چرا که باید با جان و دل از آن نگهبانی و نگهداری کرده و هر روز مسیرهایی جدید، نو و افق هایی دیگر را از ترقی بگشایید.

۱۶ آذر که بیانگر پایداری و استقامت دانشجویان مسلمان، مومن و انقلابی در برابر نظام سلطه است، یاد آور شجاعت و رشادت دانشجویانی است که خود را در برابر تیرهای استعماری دشمنان قرار داده و فریادهای آزادی خواهانه، استقلال طلبی و ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

روز دانشجو، روز تاکید بر اهمیت علم آموزی و حقیقت جو یی ، روز تاکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی است.

با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، دانشجویان انقلابی کشورمان، آگاهانه و با الهام از سیره حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، توانسته اند در برابر تهاجمات دشمن در عرصه های مختلف مقاومت کرده و چشم بیداری برای آزادی خواهان و ملت های مستضعف در تمام دنیا باشند.

اینجانب  ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را به جامعه علمی کشور مخصوصا مسئولین، مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عاقبت به خیری و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.