عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری مسابقات ورزشی در مرکز قلب تهران

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران به مناسبت اربعین امام حسین (ع) یک دوره مسابقه والیبال ۵ نفره و فوتسال ۴ نفره در زمین ورزشی مرکز قلب تهران برگزار شد که در رشته والیبال ۱۰ تیم و در رشته فوتسال ۱۴ تیم از واحدهای مختلف بیمارستان شرکت داشتند و در نهایت بعد از برگزاری بازی های مقدماتی و نهایی، در رشته والیبال تیم های ترکمن صحرا از کادر درمان، امور مالی از کادر اداری و تاسیسات از واحد فنی مهندسی به ترتیب  مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ورزشی فوتسال نیز پس از برگزاری دوره های مقدماتی و نهایی، تیم تاسیسات از واحد فنی مهندسی، تیم انتظامات از واحد امور عمومی و تیم خدمات از واحد امور عمومی به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.
به دنبال همین مسابقات و با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج یک دوره مسابقه فوتبالدستی نیز تحت عنوان جام هفته بسیج در سالن ورزشی مرکز قلب تهران با حضور ۱۹ تیم برگزار شد.
در این بازی ها که در قالب تیم های ۲ نفره انجام شد، تیم مدارک پزشکی از کادر اداری مقام اول را از آن خود کرد، تیم تصویر برداری از کادر پاراکلینیک حائز رتبه دوم شد و تیم ترخیص از واحد امور مالی به مقام سوم رسید.
در پایان این مسابقات از رتبه های برتر به وسیله لوح یاد بود و جوایز اهدایی با حضور مدیر مرکز دکتر حاجی قاسمی، مسئول روابط عمومی و مسئولان واحدهای بیمارستانی تقدیر به عمل آمد.