عمومی | دانشگاه مازندران

سرپرست جدید دانشگاه مازندران پیام تبریکی صادر کرد

در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو:

سرپرست جدید دانشگاه مازندران پیام تبریکی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو، دکتر یحیی طالبی رستمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید یکی از خصایص نیک جوانان ایرانی، ایستادگی در برابر استعمار و دخالت بیگانگان است. آنان در زمان های مختلف ثابت کرده اند که همچون سروی استوار ایستاده اند و حاضرند با نثار جان خود، برای امنیت، پیشرفت و استقلال کشور، گام های بلند و موثری بردارند.

شانزدهم آذرماه یکی از همان حماسه های بزرگ و تاریخی است که جوانان ما با پایداری و استقامت و نثار خون خود، نهال پرخیر و برکت انقلاب اسلامی را که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده است، آبیاری کردند .

فرهنگ ایثار و روحیه مثال زدنی استقامت و پایداری در حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، سند دیگری از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم است که برای همیشه در تاریخ، ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساند.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه علمی کشور، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو به جامعه فهیم، فرهیخته و دانشگاهی و به ویژه دانشجویان عزیزی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند، امید آن دارم که دانشجویان عزیز، با استعانت از حضرت باری تعالی و به مدد تقوی و تفکر، همواره در راستای پیشرفت و اعتلای نام ایران اسلامی و ارتقای سطح علمی کشور در سطح جهان، گام های مستحکمی از خود به نمایش بگذارند.

یحیی طالبی رستمی

سرپرست دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی