عمومی | مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

با حضور معاونت محترم مالی و توسعه منابع لایه استانی برگزار گردید: نشست نقد مسئولین دانشگاه

با توجه به اهمیت ارتباط دو سویه بین مسئولین و دانشجو معلمان  در فضایی دوستانه و صمیمی به منظور بیان مسائل و مشکلات وهمفکری درمرتفع نمودن آنها ، این نشست در سالن کنفرانس ساختمان آموزش با حضور حداکثری دانشجو معلمان و مسئولین دانشگاه صورت پذیرفت.

در ابتدا جلسه پس از تلاوت قرآن ، سرپرست مرکز آقای دکتر علی محمدی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و دانشجومعلمان عزیز برگزاری چنین جلساتی را برای درک بهتر شرایط موجود و تقویت حس مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان در انجام کارها و وظایف خطیری که پیش رو داریم را مغتنم شمرده و تاکید نمودند می توان با روحیه خستگی ناپذیر مشکلات را کنار زده و به اهداف عالیه سازمان رسید . وی در ادامه خواستار پیگیری مطالبات تا به سرانجام رسیدن آن و استفاده حداکثری از دوران دانشجویی در جهت تقویت توانمندی های علمی و عملی دانشجو معلمان را شده و تقاضا نمودند تا دانشجویان عزیز بدون هیچ نگرانی و بی پرده مسائل خود را مطرح نمایند.

در قسمت دوم نشست جناب آقای چتری دبیر شورای صنفی ودیگر اعضای شورا به بیان اهم مشکلات از قبیل کیفیت مواد غذایی و مشکلات مالی و آموزشی  و رفاهی نکاتی را بیا ن نموده پس از آن سئوالات دانشجویان دیگر  که در برگه ها بصورت مکتوب نوشته بودند  جمع آوری  و توسط  مجری محترم  قرائت گشت که جناب آقای ولدی معاونت  مالی و توسعه منابع انسانی به  سئوالات  پاسخ و توضیحات کامل دادند.

ایشان با بیان اینکه دانشگاه با ۴۰درصد ساختار تشکیلات در حال خدمت رسانی می باشد ضرورت به کار گیری از ظرفیت دانشجو معلمان در انجام کارها را ضروری دانسته و از دانشجویان درخواست نمودند تا با ورود به این عرصه کمک کار دانشگاه بوده وبا برقراری ارتباط تنگاتنگ در تمامی حوزه ها به بالابردن کیفیت و