عمومی | دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

با حضور امیر دریادار خانزادی؛ آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

آیین گرامیداشت روز دانشجو و گردهمایی عظیم انقلابیون جوان  با حضور امیر دریادار خانزادی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم ضمن گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر ۱۳۳۲ گفت: دانشجویان، در مقاطع مختلف همواره جز قشر پیشتاز و تاثیرگذار بودند.

دکتر علی نجفی نژاد افزود: دانشجویان قبل از انقلاب در مبارزه با طاغوت، همزمان با پیروزی آن در عرصه های مدیریت کشور در زمان جنگ تحمیلی در برابر متجاوزین به سرزمین و در دوران سازندگی همواره جز نفرات مهم تاثیرگذار و سرآمد بودند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌بایست امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نقش اساسی و کلیدی در همه عرصه‌های پیشرفت کشور ایفا نمایند.

وی یادآورشد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به سلاح‌های جدیدتری مجهز شدند به عنوان مثال در حوزه سخت‌افزار به انواع پهپادها و موشک‌ها و… که جمهوری اسلامی ایران برای تقابل و آمادگی در برابر تجاوز احتمالی آنها باید در این حوزه‌ها هم پیشرفت کند.

وی اعلام کرد: همچنین در حوزه جنگ اقتصادی و فرهنگی هم فضای جنگ تغییر یافته است که طبعا دانشجویان و دانشگاهیان در این عرصه بایستی با استفاده از ظرفیتهای علمی و فناوری، راه‌گشای مسایل کشور باشند.

دکتر نجفی‌نژاد خاطرنشان کرد: به اعتقاد من دانشجویان مسئولیت سنگین و خظیی در خصوص ارایه تلاش بیشتر و تزریق روحیه امید به جامعه دارند.

رییس دانشگاه اظهارکرد: یکی از نمونه‌های موفق خودباوری جوانان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم که با تکیه بردانش بومی و تلاش جوانان توانستیم نتایج درخشانی را دربرطرف ساختن نیازهای نظامی کشور باشیم.