عمومی | ستاد توسعه فرهنگ، علم و اقتصاد دانش بینان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی دستگاه اجرایی برتر سال ۹۷ شد


معاونت علمی دستگاه اجرایی برتر سال ۹۷ شد


وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای معرفی معاونت علمی به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه اجرای نظام حسابداری بخش عمومی در سال جاری  از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تقدیر به عمل آورد.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اجرای نظام حسابداری بخش عمومی به عنوان دستگاه برتر کشور شناخته شدو در همین راستا وزارت امور اقتصادی و دارایی از معاونت علمی تقدیر به عمل آورد.


سید رحمت‌الله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی، به مناسبت روز حسابدار و در راستای معرفی معاونت علمی به‌عنوان دستگاه اجرای برتر در سال جاری  طی نامه‌ای از مهدی صابر ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاران وی در راستای برتری در زمینه اجرای  نظام حسابداری بخش عمومی تقدیر کرد.
در متن این تقدیرنامه آمده است:


فرصتی مغتنم پیش آمد تا به مناسبت ۱۵ آذرماه که روز حسابدار نامیده شده است، بابت تمام تلاش‌ها و زحمات شما تشکر کرده و به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در سال ۱۳۹۷ در اجرای نظام حسابداری بخش عمومی از جنابعالی و همکاران آن واحد تقدیر نماییم.
امید است در پرتو توجهات حضرت باری‌تعالی و تلاش خالصانه خدمتگزاران میهن اسلامی، توفیق و اعتلای روزافزون کشور عزیزمان را نظاره‌گر باشیم.