عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

برگزاری پیش رویدادسومین استارتاپ ویکند سلامت و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

پیش رویدادسومین استارتاپ ویکند سلامت و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور دانشجویان، اساتید و علاقمندان حوزه کارآفرینی در سالن ابن سینا دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دراین برنامه که با هدف شناسایی ایده‌های خلاقانه و نوآور در حیطه سلامت و بهداشت و همچنین فرهنگ سازی در زمینه تشکیل کسب و کار نوین و بستر سازی در زمینه کار آفرینی برگزار شد، معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه بیان کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این استارتاپ ویکند تلاش برای توسعه کسب و کارهای محلی و نوپاست و همچنین حوزه پرفرصت سلامت و بهداشت بر لزوم برگزاری این چنین رویدادهایی بیش از پیش تاکید می کند.

دکتر حسن اژدری" روش موثر و نوآورانه در آموز ش کارآفرینی" را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: آموزش ها باید به گونه ای باشد که دانش آموختگان را مسئولیت پذیر و مفید برای خود و جامعه تربیت کند و روحیه کار تیمی را در آنان تقویت سازد.

همچنین مهندس رضا رضایی از مربیان حوزه کسب و کار به عنوان سخنران حوزه کارافرینی، درزمینه ایده پردازی تا اجرا و چگونگی پروراندن یک ایده ی خوب در ذهن و تبدیل آن به یک کسب وکار توام با موفقیت و همچنین  مشکلات مربوط به مدل های کسب و کار و شیوه های بازاریابی با شرکت کنندگان سخن گفت.

رویداد اصلی سومین استارت آپ ویکند سلامت و بهداشت ویژه دانشجویان، کارمندان و دانش آموزان و علاقه مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد اصلی می‌توانند تا ۱۸ آذر ماه  در سایت جشنواره به نشانی startup.thums.ac.ir و یا به صورت حضوری با مراجعه به دبیرخانه استارت اپ ویکند سلامت ثبت نام کنند.