عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

قدردانی از یک هزار کارمند حوزه مالی دانشگاه در جشن بزرگ گرامیداشت روز حسابدار

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی؛ در این جشن که در راستای گرامیداشت روز حسابدار (۱۵ آذر) و تجلیل از خدمات صادقانه و ارزنده کارکنان حوزه مالی واحدهای تابعه دانشگاه، برگزار شد؛ در ابتدا آزاده چترروز مدیر امور مالی دانشگاه، گرم ترین شادباش ها را به همکاران پرتلاش حوزه مالی گفت و ضمن تشکر از حضور مدعوین، مدیران و کارکنان حوزه مالی واحدهای تابعه در این مراسم، به تلاش ها و مساعی ارزشمند همکاران حوزه مالی که در راستای پیشبرد و دستیابی به اهداف و رسالت های دانشگاه گام بر می دارند؛ اشاره کرد و با بیان دستاوردها و برنامه های پیش رو، از حمایت های بی دریغ رئیس و معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه که همواره موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر کارکنان این حوزه است؛ قدردانی کرد.

انقلاب بزرگی در حوزه مالی در راه است
وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم فنی نرم افزار مالی دانشگاه به قول خود وفا کرده است؛ یادآور شد: زیر سیستم حسابداری تحت WEB نرم افزار نجات، از ۱۷ آذرماه ۹۷ بصورت هماهنگ در تمامی مراکز تابعه عملیاتی می شود که با اجرایی شدن این پروژه انقلاب بزرگی در حوزه مالی تمام سازمان های دولتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پا می شود که انتظار داریم بزودی با همکاری همکاران پر تلاش شاهد جشن پیاده سازی این فرآیند باشیم.
چترروز خاطر نشان کرد: جا دارد در این فرصت مغتنم ازهمکاری و مساعدت 'مدیریت برنامه ریزی منابع مالی و بودجه' تشکر ویزه داشته باشیم چرا که اجرایی شدن فرآیندهای مالی با کار تیمی و زنجیره وار به سرانجام می رسد که قطعاً همه مدیران معاونت توسعه در این موفقیت سهیم هستند.
مدیر امور مالی دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران خانه و همکاران اعضای خانواده ما هستند باید این را باور داشته باشیم که با کمترین تخلف اداری بدنه مالی زنده و پویا در حال حرکت در راستای چشم انداز سازمان است.
وی سخنان خود را با جمله ای از شهید دکتر چمران که می‌گویند تقوا از تخصص لازم‌تر است، آن را می‌پذیرم، اما می‌گویم؛ آنکس که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد، بی‌تقواست، پایان داد.
سپس دکتر رامین رحیم نیا مدیر برنامه ریزی منابع مالی و بودجه دانشگاه، به کارکنان مالی روز حسابدار را تبریک گفت و بیان کرد: کار کردن در این واحد افتخار است چرا که در موفقیت های دانشگاه نقش بسزایی داریم و با اجرایی شدن نرم افزار نجات می توانیم به دست آوردهای خوبی دست یابیم.

تجاری سازی نرم افزارها گامی در راستای عملیاتی شدن فرآیندها

در ادامه مراسم دکترمحمود بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، بار دیگراز زحمات آزاده چترروزمدیر امور مالی و تلاش کارکنان تشکر کرد و گفت: با اجرای اینگونه مراسم ها مطمئناً انرژی مضاعفی در مجموعه مالی دانشگاه ایجاد خواهد شد.
وی در ادامه ضمن ارج نهادن به عملکرد خوب کارکنان حوزه مالی ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مضاعف بتوانیم گام‌های بزرگ‌تری را در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران عملیاتی کنیم.
دکتر بیگلر با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران همواره به‌عنوان دانشگاه مادر در حوزه مدیریت منابع مالی پیشرو بوده است و عملاً حسابداری تعهدی با کمترین چالش در دانشگاه نهادینه‌شده است؛ ادامه داد: با خلاقیت توانسته ایم در راستای تجاری سازی نرم افزارهای دانشگاه گام های اثرگذاری را برداریم.
معاون توسعه دانشگاه، بر داشتن صداقت و دقت در برنامه روزانه کارکنان تاکید کرد و افزود: دراین شرایط سخت و حساس اقتصادی کشور باید با تلاش شبانه روزی از این گردنه خطرناک با کمترین آسیب عبور کنیم که البته رییس دانشگاه نیز همواره بابت هر گونه فعالیتی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
وی از کارکنان مالی دانشگاه درخواست کرد که در این شرایط سخت مالی با ارتقاء علمی در فعالیت‌ها به نحوی مدیریت کنند که در کنار رضایتمندی‌ها، سرمایه جدید رقم بزنند و هم در توسعه کارها پیش‌قدم بوده و اثرات متعددی ایجاد کنند.
توضیح اینکه؛ در پایان این مراسم از مجید رحیمی، شهلا قائمی پروازی، حمید رضا مظفری، رضا خسروی، مرتضی سلیمی، ابوالفضل وهاب، سبحان اله سامخانیان، افسانه ذوقی، عزت اله منصوری، عسگر احمدی، عباس محمدی کیا، پروانه چینی ساز، سید محمد علوی، محمد حسن خداپرست و صمد قیاسی تبریزی به‌عنوان بازنشستگان سال ۹۷ با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

در حاشیه جشن بزرگ گرامیداشت روز حسابدار
دکتر بیگلر معاون توسعه نیز از سوی دکتر کریمی رییس دانشگاه به مدیر امور مالی لوح و نشان دانشگاه را اهداء کرد.
علی اوجانی رییس اداره پایش و ارزیابی حسابهای دانشگاه به  رسم ادب و احترام از سوی همه کارکنان مدیریت امور مالی از زحمات،تلاشهای بی شائبه و شبانه روزی آزاده چترروز مدیر امور مالی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.
موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران، شاهد حضور گرم و صمیمی مسئولین امور حسابداری واحد های تابعه دانشگاه بود به طوری که پیش از زمان تعیین شده برای مراسم و تا آخرین دقایق آن، همکاران برای تبریک و شادباش روز حسابدار حضور داشتند.
گروه رستاک به هنرنمایی پرداخت.
بازار فیلم و عکس یادگاری داغ بود.