عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

دکتر ملک ن‍ژاد:مرز ایده از محدودیت‌های فیزیکی خواهد گذشت

دکتر ملک ن‍ژاد در نمایشگاه هفته پژوهش؛
مرز ایده از محدودیت‌های فیزیکی خواهد گذشت/ جهان نیازمند تفکر و ایده ایرانیان هست و خواهد بود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مرز ایده از محدودیت‌های فیزیکی خواهد گذشت و هیچ کسی از جمله آقای ترامپ نخواهد تنوانست جلوی آن را بگیرد چرا که جهان نیازمند تفکر و ایده ایرانی هست و خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه  نوزدهمین نمایشگاه پژوهش، با بیان اینکه نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌های عمده‌ای دارد، اظهار کرد: نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در راستای اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است.
وی افزود: برای اولین بار شاهد شکل گیری فن بازارها در این نمایشگاه هستیم لذا باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
دکتر ملک نژاد با تاکید بر اینکه این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط و آشنایی صاحبان ایده با صنعتگران خواهد بود، ادامه داد: در این نمایشگاه سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسیاری حضور دارند و برای اولین بار غرفه‌ای مخصوص این عزیزان در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: نزدیک بودن ثروت و ایده‌ها به هم باعث می‌شود که این ایده‌ها هر چه زودتر تبدیل به محصول شوند لذا افرادی که می‌توانند ایده را تبدیل به فن و سپس فن را تبدیل به محصول کنند در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه شور جدیدی در نمایشگاه پژوهش و فناوری وجود دارد، افزود: مسولان کشور به این نتیجه رسیده‌اند که باید به جوانان اعتماد کنند. این نمایشگاه جای است برای خودباوری، آشنایی و افتخار ملی.
ملک نژاد تصریح کرد: مرز ایده از محدودیت‌های فیزیکی خواهد گذشت و هیچ کس از جمله آقای ترامپ هم نخواهد تنوانست جلوی آن را بگیرید چرا که جهان نیازمند تفکر و ایده ایرانی هست و خواهد بود.