عمومی | دانشگاه کردستان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی: دانشجویان علوم انسانی باید پاسخگوی سوالات جامعه باشند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، خالداحمدزاده پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده علوم انسانی که درتالار مولوی برگزار شد، اظهار داشت: همه دانشجویان در جایگاه برابر هستند و باید با این دیدگاه به همه دانشجویان نگاه کرد.
وی گفت: دانشکده علوم انسانی با ۱۱ گروه آموزشی و اساتید ارزشمند با این رویکرد که تربیت نیروی انسانی زمینه تعالی رشد و پیشرفت کشور را فراهم میکند، حرکت میکنند.
احمدزاده با بیان اینکه تربیت دانشجویان رسالت بزرگی است ، تصریح کرد: و رسالت دانشجو نیز تعهد و دین به فراگیری دانش است و خصوصا در حوزه علوم انسانی بر این اعتقاد هستیم که رشته های علوم انسانی مولد تفکر است و بیشک انتظار از دانشجویان این دانشکده زیاد است.
به گفته ‎معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کردستان، انتظاری که جامعه از ما دارد متفاوت است و باید پاسخگوی نیاز عامه مردم باشیم.
وی اذعان کرد: سوالات بسیاری در حوزه های مشاوره، جامعه شناسی، علوم اقتصاد، فقه و علوم سیاسی و.. وجود دارد و همه ما که در این رشته ها تحصیل میکنیم متعهد هستیم و باید به درستی در مسیر علم آموزی حرکت کنیم.
وی اظهار داشت: باید تلاش و باور داشته باشیم که دانشجویان علوم انسانی در آینده می توانند بسیار تاثیر گذار باشند.
‎معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی با اشاره به مراسم تقدیر از دانشجویان برتر در حوزه های آموزش، پژوهش، المپیادهای ملی و منطقه ایی و رتبه های تک رقمی، تصریح کرد: امروز از ۱۷ نفر دانشجوی ارشد،  ۴ نفر دکتری، ۵۹ دانشجوی کارشناسی، ۲ دانشجوی حوزه فرهنگی،۲ دانشجوی المپیادی و ۸ نفر نیز در سطح منطقه ایی تقدیر خواهندشد.