عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

با حضور قائم مقام سازمان از خدمات دکتر ولی اله کریمی تقدیر و دکتر عرفانی به عنوان رئیس مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز معرفی شد

با حضور قائم مقام سازمان از خدمات دکتر ولی اله کریمی تقدیر و دکتر عرفانی به عنوان رئیس مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز معرفی شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تروج و توسعه تکنولوژی هراز، مراسم تجلیل از خدمات دکتر ولی الله کریمی و معارفه دکتر عرفانی به عنوان رئیس مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز،  با حضور دکتر طهماسبی قائم مقام و دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، مهندس برارزاده مسئول حراست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، حجت الاسلام حاجی پور مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در موسسه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی استان مازندران و نیز جمعی از همکاران از بخش های مختلف کشاورزی استان  دوشنبه ۱۲ آذرماه سال جاری در سالن کنفرانس مرکز هراز برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی پور در سخنان خود ضمن تشکر از مدعوان حاضر در جلسه، مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز را مرکزی موثر و مهم در اعتلای کشاورزی منطقه برشمرد. وی ضمن تقدیر از زحمات دکتر کریمی در دوران ریاست این مرکز برای  دکتر عرفانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج سازمان، از حضور مدعوان بویژه دکتر طهماسبی قائم مقام سازمان به عنوان حامل پیام دکتر خاوازی رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تقدیرکرد. وی ضمن اشاره به جایگاه استان مازندران به عنوان یکی از ارکان اصلی تولیدات کشاورزی کشور بر  لزوم تقویت ارتباط بین فرایند تحقیق، آموزش و ترویج و سازگارسازی آنها با اهداف و سیاست های کلی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد. برنامه ریزی برای آموزش و ترویج نتایج تحقیقات پیش از شروع طرح های تحقیقاتی، استفاده از تمام پتانسیل های موجود، تبدیل نظام نوین ترویج به نظام نوین آموزش و ترویج و تخصصی از دیگر بخش های سخنان دکتر مویدی بود. وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات تمامی عزیزانی که از سال ۱۳۶۳ تا کنون به نوعی در شکل گیری و تکامل ساختار این مرکزتاثیر گذار بوده اند، برای دکتر عرفانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر کریمی نیز با اشاره به خلاصه ای از تاریخچه تاسیس و  دستاوردهای مرکز، از زحمات و همراهی همکاران مرکز در طول مدت ریاست خود تقدیر و برای دکتر عرفانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر عرفانی در سمت جدید سرپرست مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز نیز ضمن تشکر از خدمات ارزنده کلیه همکاران مرکز  و تقدیر از زحمات دکتر کریمی در دوران ریاست، مرکز هراز را در زمینه معرفی و بومی سازی تکنولوژی های نوین در بخش کشاورزی بویژه برنج و اصلاح و یکپارچه سازی اراضی زراعی موثر نام برد. وی در ادامه خاطرنشان ساخت که در مسیر تبیین روش کار و چارچوب وظایف سازمانی، توجه به افزایش بهره وری و تبدیل مجموعه به ساختاری پویا و پاسخگو بسیار ضروری است. دکتر عرفانی از حمایت های سازمان تات از بخش کشاورزی استان و بویژه تولید برنج تشکر نمود.

مهندس شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندارن نیز ضمن آرزوی توفیق برای دکتر عرفانی در سمت جدید، مرکز هراز را مرکزی استراتژیک و موثر در حوزه تکنولوژی زراعت برنج دانست و بر توانمندی اعضای آن در همراهی با بخش تحقیقات تاکید داشت.

دکتر طهماسبی قائم مقام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نیزضمن تشکر از حضور تمامی مدیران و کارکنان در این نشست، به جایگاه ویژه بخش کشاورزی در تولید غذای مصرفی جامعه و نقش تحقیق، آموزش و ترویج در دستیابی به امنیت غذایی اشاره داشت. وی اشاره به این مهم که سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بازوی علمی و هسته ی فکری وزارت کشاورزی است، مرکز هراز را در تولید برنج و اهمیت خود کفایی آن در سبد غذایی خانوار ایرانی مهم برشمرد. دکتر طهماسبی ضمن تاکید بر لزوم استفاده بهینه از امکانات موجود برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه، خاطر نشان ساخت که برای معرفی و تبیین نقش سازمان تحقیقات در  تامین امنیت غذایی کشور به تلاش بیشتری نیاز است. وی هم چنین ضمن تقدیر از زحمات دکتر کریمی در دوران ریاست مرکز هراز، برای دکتر عرفانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در پایان با حضور دکتر طهماسبی قائم مقام سازمان با اهدای لوح یادبود به دکتر کریمی از خدمات وی تقدیر و حکم انتصاب دکتر عرفانی با امضای دکتر خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ابلاغ شد.