عمومی | دانشگاه شهرکرد

برگزاری آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷، آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، مهندس جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استانداری  و جمعی از اعضای هیات رییسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

دکتر سعید کریمی ضمن خیرمقدم  و تبریک روز دانشجو به اساتید،کارمندان و دانشجویان، روز ۱۶ آذر را روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد  دانست و گفت: این روز افتخاری برای فرهنگ، سرزمین و ملت ایران است و این روز به‌حق به یادگار در دفتر تاریخ ثبت شده است.

رییس دانشگاه شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش گفت:  بدون شک نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانانی است که با خون خود نهال پر خیروبرکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.آن نهال امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شد و حالا به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

دکتر سعید کریمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: لازم است دانشجویان  به مصداق ز گهواره تاگور دانش بجوی در کنار علم اندوزی نهایت درایت، تلاش، بینش سیاسی و عقیدتی داشته باشند تا به اسم و محتوای نام دانشجو برسیم.

ایشان در ادامه افزود: به مناسبت روز دانشجو ۳ گیگ حجم اینترنتی بدون محدودیت زمانی به دانشجویان اختصاص یافت و با اقدامات صورت گرفته سرعت و کیفیت اینترنت در خوابگاه ها افزایش پیدا کرد و در حال رایزنی با وزارت ارتباطات هستیم تا دانشگاه شهرکرد مستقیم به زیر ساخت های اینترنتی متصل شود و علاوه بر این ۲۰ کامپیوتر جدید  در سایت های کامپیوتری دانشجویی اضافه شد و همچنین  خوابگاه خیر ساز حاج الیاس رییسی نافچی تا پایان سال جاری و خوابگاه ۱۵ خرداد تا خرداد ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دکتر کریمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به بازدید نامحسوس وزارت علوم از سلف سرویس های دانشجویی دانشگاه شهرکرد از لحاظ امکانات  جز ۶ دانشگاه برتر کشور شد.

دکتر سعید کریمی در پایان گفت: اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد بار دیگر ۱۶ آذر روز دانشجو را به تمامی دانشجویان، اساتید و تلاشگران عرصه علم و دانش تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که شما دانشجویان هم زمان در تحصیل علم ، معرفت و تهذیب نفس موفق و موید باشید.

گفتنی است، در این مراسم نمایندگان تشکل ها ی مختلف دانشجویی مطالبات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶، انجمن ها و تشکلهای برتر تقدیر شد.