عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دانشکده دندان پزشکی مشهد نقش ارزنده ای در ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه داشته است

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرای طرح توسعه دانشکده دندان پزشکی اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه در حال حاضر این دانشکده یکی از بزرگترین دانشکده های دندان پزشکی سطح کشور است.

به گزارش وب دا، دکتر محمد رضا دارابی در نشست صمیمی با اعضای هیات علمی دانشکده دندان پزشکی با بیان اینکه دانشکده دندان پزشکی با قدمتی ۵۰ ساله نقش موثری در ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه و تربیت نیروهای کارآمد و توانمند داشته است خاطر نشان کرد: در حال حاضر این دانشکده یکی از معتبرترین دانشکده ها در حیطه آموزش و پژوهش ودرمانی در سطح کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به حضور اعضای هیات علمی توانمند در این دانشکده اظهار کرد: باید از این پتانسیل در راستای راه اندازی کلینیک ویژه به صورت مستقل و فعالتر استفاده شود.

دکتر دارابی با بیان اینکه ماحصل تلاش و فعالیت تمامی دانشکده ها ی علوم پزشکی مشهد در راستای خدمت به آحاد مردم است خاطر نشان کرد، ارتقا کیفیت دانشکده، اخلاق حرفه ای ،عشق به کارو اخلاق فردی موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

در این نشست اعضای هیات علمی نظرات و پیشنهاداتی از جمله،به روز رسانی تجهیزات پزشکی و تامین کسورات آن،مشکلات و چالش های کلینیک ویژه،هزینه های طرح های تحقیقاتی کاربردی، کمبود فضای فیزیکی اساتید،ساماندهی کار دانشجویی،مشکلات و کمبود فضای فیزیکی رزیدنت های مقیم دانشکده دربعضی از بیمارستانها  راعنوان شد.

{jcomments on}