عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پرونده چندین فرد و مرکز درمانی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد

دکتر جعفر زارعی زاده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: دو مرکز درمانی نیز به دلیل عدم رعایت تعرفه دولتی برابر بند "ز" تبصره ۱۷ و یک مرکز درمانی دیگر نیز به دلیل عدم رعایت تعرفه بیماران تصادفی جهت بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: پرونده یک مامای متخلف نیز به دلیل مداخله در خدمات نازایی به دادستانی نظام پزشکی ارجاع داده شد.
سرپرست اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: دریافت هرگونه وجه غیرمتعارف از بیماران مصداق بارز تخلف بوده و هم‌وطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۹۰ ثبت کنند.
دکتر محمد ازمل افزود: در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی و پس از بررسی در کمیسیون مربوط مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
سرپرست اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نقش حاکمیتی و نظارتی دانشگاه علوم پزشکی اشاره و خاطرنشان کرد: از دستاوردهای طرح تحول کاهش پرداخت مستقیم از جیب بیماران از طریق ممانعت از پرداخت‌های غیرمتعارف تحت عنوان زیرمیزی و غیره می‌باشد که این دانشگاه تمام تلاش خود را برای صیانت از حقوق بیماران به کار خواهد بست.
انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳