عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

نشست معرفی کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، نشست معرفی اولین کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت (CHEST۲۰۱۹) روز چهارشنبه ۱۴/۰۹/۹۷ ساعت ۱۲ در مرکز خدمات اطلاع رسانی دانشگاه برگزار می شود.

سخنران این جلسه دکتر وحدت نژاد عضوهیات علمی دانشکده برق وعلوم کامپیوتردانشگاه بیرجند و دبیر کنفرانس با شرکت اعضاء هیات علمی ،دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقمند و نیزهمکاران کادر علمی واجرایی کنفرانس خواهد بود. لذا ازکلیه علاقمندان به آشنایی با کنفرانس مذکور دعوت می شود در این جلسه شرکت نمایند.
گفتنی است مراقبت از سلامت و درمان از دیرباز یکی از مهمترین دغدغه‌های بشر بوده است. در دهه گذشته همزمان با ابداع حسگرهای متنوع پزشکی که توانایی حس علایم فیزیولوژی مختلف بدن انسان را دارند و کامپیوترهای متحرک (مانند تلفن‌های هوشمند) که همواره همراه انسان هستند، علم فناوری اطلاعات و کامپیوتر وارد حوزه مراقبت از سلامت و درمان شده است و پروژه‌ها و پژوهش‌های متعددی در این حوزه تعریف و انجام شده است. همچنین اخیرا کنفرانس‌هایی در خارج از کشور در این حوزه راه‌اندازی شده که مورد استقبال جامعه علمی جهانی قرار گرفته است. در این بین جای خالی کنفرانسی ملی که توانایی گردآوری پژوهشگران این حوزه، ارائه آخرین دستاوردها، تبادل و هم‌افزایی دانش و نظرات و جهت‌گذاری آتی پژوهش را داشته باشد به شدت احساس می‌شود لذا اولین کنفرانس سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت در دانشگاه بیرجند در ۲۸-۲۹ فروردین ۹۸ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار خواهد شد و به پایه‌گذاری این امر در کشور می‌پردازد
یادآور می شود پخش زنده جلسه مذکور ازطریق وب سایت مدیریت اطلاع رسانی پزشکی وادرس ذیل دردسترس خواهد بود:

HTTP://live.bums.ac.ir
برای ورود به سایت کنفرانس اینجا کلیک نمائید