عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

برندگان مسابقه پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان مشخص شدند

دکتر نسرین تنکابنی، کارشناس بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مراسم قرعه‌کشی مسابقه "پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان"، روز هفتم آذر ۱۳۹۷ با حضور دکتر حمیدرضا نجاری، معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر ناهید یزدی و دکتر اسماعیل کلهر، به ترتیب: معاونان فنی و اجرایی ایشان برگزار شد که در پایان، تعداد ۱۰ تن از حوزه‌های مختلف دانشگاه برنده شدند. وی افزود که اسامی برندگان و پاسخ صحیح سوال ها از طریق اتوماسیون اعلام خواهد شد.

به گفته ایشان، این مسابقه به مناسبت پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان و با هدف افزایش آگاهی کارکنان دانشگاه برگزار شد که ۳۰۸ شرکت کننده داشت و ۱۵۹ تن، یعنی: ۵۱.۵ درصد کل شرکت کنندگان، به تمامی سوال ها، پاسخ صحیح دادند.

شایان ذکر است، در این مراسم، دکتر سولماز فرخ زاد، رییس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر مرکز بهداشت استان، سایر نتایج بدست آمده از این مسابقه را ارائه کرد و بر لزوم توجه به افزایش آگاهی کلیه کارکنان در زمینه بیماری‌های غیرواگیر تاکید کرد.

در آیین قرعه کشی، اکبر بهرامی، مسوول حراست ساختمان شماره ۲ ستاد دانشگاه، رییس گروه‌ها و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه نیز حضور داشتند.