عمومی | دانشگاه شهرضا

دکتر علی بیگی رئیس دانشگاه شهرضا با انتشار پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.


دکتر علی بیگی رئیس دانشگاه شهرضا با انتشار پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرضا در این پیام آمده است: شانزده آذر، جلوه‌ای روشن از مقاومت و ایستادگی دانشجویان آگاه و مسلمان در برابر سلطه خارجی و استکبار جهانی است.

نقش دانشجویان در همه جوامع فراتر از دیگر اقشار اجتماعی است و این امتیاز و تمایز به دلیل تقارن جوانی و فرهیختگی با روحیه عدالت طلبی، آزادیخواهی و تحول خواهی به سوی تحقق آرمان‌ها و ایده‌آل‌هاست .

۱۶ آذر و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیها خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.

اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک در عرصه علم ودانش، با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهیدان پاک ۱۶آذر و همه شهدای استاد و دانشجو و جانبازان و آزادگان سرافرازی که دانشگاه به اسلام عزیز و ملت ایران تقدیم کرده است این روز بزرگ را به همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز کشور تبریک می گویم و امید دارم با درک و شناخت دقیق، علمی وکاربردی از این جایگاه خطیر و با تکیه بر همت شایسته دانشجویان عزیز و جامعه علمی، زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور اسلامی ایران باشیم ./