عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

سومین سطح نظام ارجاع الکترونیک در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت استقرار می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این بازدید، از استقرار سومین سطح نظام ارجاع الکترونیک در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت در آینده نزدیک خبر داد و بر توسعه زیرساخت ها، فضای فیزیکی و ارتقای تجهیزات پزشکی در این مرکز تاکید کرد.

استان گیلان، با استقرار سومین سطح نظام ارجاع الکترونیک، در گیلان، به عنوان اولین استان در کشور در بالاترین سطح استقرار نظام ارجاع، قرار می گیرد. کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع، در سال ۱۳۹۰ (در چهار طبقه ) به بهره برداری رسید. در حال حاضر، این کلینیک با بیش از ۸۰ پزشک، در ۲۹ رشته تخصصی و فوق تخصصی مختلف، پاسخگوی نیازهای تشخیصی و درمانی مراجعین بوده و کلیه خدمات تشخیصی و درمانی را با تعرفه دولتی به آنان ارایه می کند.

تعداد مراجعین روزانه این کلینیک بیش از ۵۰۰ نفر بوده و علاوه بر ارایه خدماتی نظیر تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، هولتر ریتم و فشار خون، نوار قلب، نوار مغز، نوار عصب و عضله و اسپیرومتری، با آزمایشگاهی مجهز، پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان به این خدمت پاراکلینیکی می باشد. بخش شیمی درمانی این کلینیک نیز با ۱۸ تخت فعال در حال خدمات رسانی به بیماران است./ن