عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

نخستین جلسه مشترک کمیته دانشجویی دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی و کارگروه اجرای برنامه منتورینگ دانشجویی برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، در این نشست که روز یکشنبه ۱۱ آذرماه در سالن استاد دکتر طالبیان این دانشکده و با حضور دکتر قطبی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده، اعضای کمیته دانشجویی این دفتر و کارگروه اجرای برنامه منتورینگ برگزار شد؛ در ابتدا محمد جواهریان به ارائه گزارش مفصل از نشست مشترک کارگروه منتورینگ با مسئولان دفتر منتورینگ دانشکده پزشکی پرداخت.
دکتر قطبی ضمن تاکید براهمیت استفاده از تجارب ۷ ساله دانشکده پزشکی در اجرای موفق برنامه منتورینگ به متفاوت بودن روش اجرای آن با برنامه منتورینگ دانشکده توانبخشی با توجه به تفاوت طول دوره‌های undergraduate این دو دانشکده  اشاره کرد.
در ادامه نشست  اعضای حاضر ایده های خود را برای شیوه راه‌اندازی این برنامه بیان کردند. بعد از بررسی و تبادل نظر توافق شد حوزه‌های عملکردی خود را برای اجرای برنامه منتورینگ در ۴ حوزه حمایت های آکادمیک، حمایت‌های مشکلات روحی- روانی، Role-modeling و راهنمایی روندهای سازمانی مشخص کرده و برای هریک چارچوب مشخصی فراهم آورند. همچنین بر لزوم انجام تغییرات اندک در پیش‌نویس اساسنامه برنامه منتورینگ تاکید شد.
از جمله تصمیمات دیگر این نشست اضافه نمودن تبصره عضوگیری دفتر در نخستین دوره برگزاری خود به‌صورت گزینشی بود.
پیش‌نویس اساس‌نامه این برنامه در نشست آینده دفتر توسعه آموزش که با حضور معاون آموزشی و نمایندگان گروه‌های آموزشی دانشکده برگزار می شود، بررسی خواهد شد.
توضیح اینکه در این نشست دکتر قطبی، محمد جواهریان، نرگس دباغی پور، علیرضا حسین زاده و سارا رضایی از گروه فیزیوتراپی، سپیده یوسف وند از گروه گفتاردرمانی و سعید رضا بابایی و حسین عزیزی از گروه شنوایی شناسی حضور داشتند.
عکس و خبر: لیلا روستا