عمومی | دانشگاه اصفهان

دو حکم انتصاب برای رییس دانشگاه اصفهان

به گزارش وب سایت خبری Uinews ، طی حکمی از سوی دکتر محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان به عنوان جانشین استاندار در ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان منصوب شدند.

شایان ذکر است طی حکم دیگری از سوی دکتر بهروز ارباب شیرانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه ی انسانی شهرداری اصفهان، دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان به عنوان عضو حقیقی شورای راهبری پروژه رصدخانه شهری منصوب شدند.

متن احکام به شرح زیر است:

رییس محترم دانشگاه اصفهان

با سلام

در اجرای دستورالعمل برگزاری هفته پژوهش و فناوری در سال ۱۳۹۷ و مفاد صورتجلسه مورخ۱۲/۰۸/۹۷ ستاد هفته پژوهش و فناوری استان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان جانشین اینجانب در ستاد هفته پژوهش وفناوری استان اصفهان منصوب می گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها و استعداد های خویش در توسعه و تعمیق فرهنگ پژوهش و فناوری و برگزاری هرچه بهتر این رخداد مهم موفق و موید باشید.

محسن مهرعلیزاده

استاندار اصفهان

............................................................................................................................

جناب آقای دکتر هوشنگ طالبی

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید پروژه رصدخانه شهری اصفهان با هدف استقرار سازو کار پایش مستمر شاخص های شهری، ایجاد چرخه تولید و هم افزایی دانش در حوزه مدیریت شهری با سایر ذینفعان و حمایت از سیاستگذاری و برنامه ریزی آگاهانه ترو مبتنی بر شواهد در دستور کار این معاونت قرار گرفته است . لذا با استناد به «آیین نامه شورای راهبری پروژه رصدخانه شهری» مصوب ۱۸/۷/۹۷ و با عنایت به مراتب تخصص و تعهد حضرتعالی، به موجب این حکم به عنوان "عضو حقیقی شورای راهبری پروژه رصدخانه شهری" منصوب می گردید . از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را مسئلت می نمایم.

بهروز ارباب شیرانی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه ی انسانی شهرداری اصفهان