عمومی | معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارائه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای بومی مخابراتی



یک شرکت دانش بنیان داخلی با بیش از ۲۰ سال سابقه ارائه راهکارهای جامع ارتباطی، بازه وسیعی از سخت افزارها و نرم افزارهای مخابراتی را به مشتریان داخلی عرضه می کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت دانش بنیان، با تمرکز بر نیازمندیهای آشکار و پنهان بازار، مجموعه ای از نرم افزارها و سخت افزارهای یکپارچه مخابراتی را ارائه کرده که از طریق راهکارهای خالق و بومی، پاسخگوی نیازها و مشکلات سازمانهای ایرانی باشد.


این شرکت به مشتریان کمک می‌کند تا قلب تپنده ارتباطات سازمانی را در هسته اصلی فرآیندهای کاری خود قرار دهند. پویایی، نوآوری و نشاط در واحد تحقیق و توسعه گویان حرف اول را می زند.
به گفته علی بهرادرضایی، مدیر عامل شرکت مهندسی گویان افزار در خصوص فعالیت های این شرکت، می گوید: ما مراحل مفهوم سازی، طراحی سخت افزار و نرم‌افزار و ساخت نمونه اولیه را در ارتباط تنگاتنگ با مشتریان طی می کنیم. به این ترتیب محصول نهایی حداکثر همپوشانی با نیاز مشتریان را دارد.


وی افزود: روش‌های مدیریت به‌روز، جذب کارشناسان خبره و گردش سریع اطلاعات، گویان را به شرکتی نوآور بدل کرده است. استفاده از این زیرساخت‌ها و ارتباط صمیمانه و از نزدیک با مشتریان، امکان شناخت فرصت‌ها و کشف نیازهای آتی سازمان‌ها را میسر کرده است. ما در کنار سازمان‌ها، راهکارها را ویژه‌سازی می کنیم و به خلاقانه ترین حالت و با قیمت رقابتی به سازمان ارائه می دهیم.


این فعال دانش بنیانی در کشور، تصریح کرد: همکاران ما در تمام مراحل فروش، تولید، پیاده سازی و پس از فروش در کنار مشتریان هستند. این مراحل با ارائه خدمات مشاوره حرفه ای و تخصصی آغاز می شود. کارشناسان ما طراحی فنی راهکار را به مشتریان ارائه می کنند. پس از نهایی شدن، گام بعدی بررسی زیرساخت فعلی شبکه است. در صورت نیاز ما خدمات بهینه سازی شبکه را در سطح حرفه ای به آنها ارائه می دهیم. سپس نوبت به ویژه سازی راهکار بر اساس نیاز و اقتضای پروژه می رسد.


به گفته وی، در بسیاری از پروژه ها تمام مراحل پیاده سازی به عهده گویان است و پروژه به صورت TurnKey تحویل می شود. در گام بعد کاربری سخت افزار و نرم افزار به صورت کارگاه عملی به کارشناسان سازمان آموزش داده می شود. پس از اتمام به کارشناسان مدرک معتبر دوره کاربری محصولات گویان اعطا می شود.
این مرکز در سه سطح اولیه، فنی و بازمهندسی، نیازهای کاربران را شناسایی و رفع می کند. موارد ارجاعی لایه های مختلف در کمترین زمان ممکن و با اطلاع رسانی ایمیلی نحوه پیشبرد هر مورد به درخواست کننده پیگیری می شوند.
پایان پیام/۲۳