عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اهدای عضو در مشهد به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجب نجات و ادامه زندگی یک بیمار نیازمند به عضو شد.

به گزارش وب دا، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: هشتصد و بیست و سومین ( ۸۲۳ ) عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ علی اصغر ادیبی فر ۵۶ ساله ؛ که از بیمارستان  امام حسن (ع) شهرستان بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت .

دکتر ابراهیم خالقی خاطر نشان کرد: کبد  زنده یاد علی اصغر ادیبی فر ؛ در بیمارستان منتصریه به خانم ۵۸ ساله ساکن تهران  پیوند شد و به بیمار  زندگی دوباره بخشید.

{jcomments on}