عمومی | دانشگاه فناوری های نوین سبزوار

دیدار ریاست دانشگاه با معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور

دکتر امیراحمدی رئیس دانشگاه با دکتر نمکی معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو نمودند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که رییس دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه علوم قرآنی به همراه مهندس سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شواری اسلامی نیز حضور داشتند،مسائل مختلف حوزه دانشگاهی و آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر امیر احمدی ضمن بیان مسائل و مشکلات دانشگاه بیان نمودند: با توجه به اهداف کلان دانشگاه به عنوان دانشگاه نوپا و نسل سوم نیاز به توجه ویژه به این دانشگاه، بیش از پیش احساس می گردد که این امر مستلزم نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تحقق اهداف عالی دانشگاه می باشد تا شیب پیشرفت این دانشگاه نوپا را تندتر شود.

همچنین مهندس سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شوای اسلامی، در این دیدار با بیان مشکلات و فراز و فرودهای موجود در مسیر پیشرفت حوزه آموزش عالی در سبزوار خواستار حمایت همه جانبه سازمان برنامه و بودجه کشور جهت نیل به بالاترین کیفیت آموزشی شهرستان شد.


شایان ذکر است دکتر نمکی ضمن تشریح اولویت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه های نسل سوم، حداکثر مساعدت و کمک خود را جهت حل مشکلات دانشگاه را اعلام داشتند و افزودند: وظیفه اصلی دانشگاه های با رشته های علوم مهندسی نوین، فراهم نمودن حداکثر امکانات و شرایط آموزشی می باشد که این سازمان از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهد کرد.