عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

قدردانی از برگزاری موفقیت‌آمیز ‌یازدهمین جشنواره ملی حرکت

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این یادداشت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با اتمام یازدهمین جشنواره ملی حرکت و به شکرانه توفیق و به رسم ادب؛ شایسته است از تلاش‌های بی‌شائبه و زحمات صادقانه مسئولان دانشگاه بزرگ اصفهان و کادر اجرایی پرتلاش جشنواره صمیمانه تشکر نماییم. بی‌شک برگزاری موفقیت‌آمیز بزرگترین رویداد علمی دانشجویی کشور حاصل همدلی، همفکری و کوشش تمامی پاسداران فرهنگ کشور و دلسوزان عرصه علمی به‌ویژه فعالین اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور بوده است.
در این راستا ضمن تحسین اقدامات صورت گرفته از جانب اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان متولی این جشنواره و عزم جدی در اصلاح سیاستگذاری های حاکم بر جشنواره و اصلاحات مثبت صورت گرفته در بخش نمایشگاهی، می‌بایست به نیکی از پیوست‌های جانبی جشنواره نظیر حضور معنادار دانشجویان بین‌المللی، حضور وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز بخش ارتباط با صنعت و برگزاری پنل‌های تخصصی و ارزشمند از قبیل تاک (تجربه، ایده و خلاقیت) و بخش ویژه جشنواره (انجمن پویا) یاد کرده و تقویت آن‌ها را در دوره بعد به‌عنوان یک ارزش افزوده مطالبه نماییم.
شایان ذکر است در این جشنواره مجمع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشور با اجرایی نمودن و رونمایی از اتوماسیون جامع اداری توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر غفاری نقش خود را در تسهیل‌گری و شفافیت فرآیندها به خوبی ایفا نمود؛ امید است در آینده نزدیک اتوماسیون جامع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی به بزرگترین آرشیو فعالیت‌های اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور تبدیل شود.
در پایان بر خود لازم می‌دانیم از حضور ارزشمند دکتر منصور غلامی مقام عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی حرکت که موجبات ارتقا علمی و دلگرمی تمامی شرکت کنندگان را فراهم آورد؛ صمیمانه قدردانی نماییم.
به امید آنکه در سایه اعتماد متقابل و با وحدت رویه بیشتر، گامی موثر در جهت ارتقا جشنواره ملی حرکت و ایرانی آباد و پیشرو برداریم.

ل. م ۵۴/‏ ع. ع ۵۷