عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

حضور فعال دانشگاه علم و صنعت ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی هوا فضای ایران

حضور فعال دانشگاه علم و صنعت ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی هوا فضای ایران


مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی هوا فضای ایران حضوری فعال داشت.

نهمین نمایشگاه بین المللی هوا فضای ایران، پنجم تا هشتم آذر ۱۳۹۷ با هدف ارایه توانمندی های صنایع هوایی، هواپیمایی، هوانوردی و هوافضایی جمهوری اسلامی ایران و معرفی آخرین دستاوردهای مربوط در سطح بین المللی، در جزیره کیش برگزار شد که در این رویداد، برگزاری دو کارگاه آموزشی و یک پنل تخصصی به عهده دانشگاه علم و صنعت ایران بود.
در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی هوا فضای ایران، دو پنل تخصصی با عناوین: ۱) تجاری‌ سازی فناوری و توسعه کسب و کارهای فضاپایه و ۲) همکاری‌ های بین المللی برای توسعه و انتقال فناوری، در مرکز همایش های بین الملل کیش برگزار شد که دکتر حسین بلندی (مدیر پروژه ماهواره دانشگاه علم و صنعت ایران)، ریاست نشست «همکاری های بین المللی برای توسعه و انتقال فناوری» را عهده دار بود. این نشست، ششم آذرماه برگزار شد.
همچنین چهار کارگاه آموزشی در سالن جانبی مرکز بین المللی نمایشگاههای کیش برگزار شد که کارگاه «اهمیت و نقش کیفیت، تضمین محصول و قابلیت اطمینان در سامانه های فضایی» هفتم آذرماه توسط دکتر بهمن قربانی از دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر امیر چگینی از صاایران ارایه شد. همچنین کارگاه «مهندسی سیستم و مدیریت سامانه های فضایی» در روز هشتم آذر توسط دکتر محمد سروی و دکتر مجید اسماعیل زاده از دانشگاه علم و صنعت ایران ارایه شد.
گفتنی است نمایشگاه بین ‌المللی هوایی ایران، مهمترین رویداد در صنعت هوا و فضای کشور است که به صورت دوسالانه در جزیره کیش برگزار می شود. نهمین نمایشگاه بین المللی هوا فضای ایران با مشارکت ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار و با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری پنجم آذر ماه در جزیره کیش گشایش یافت.

http://Sapp.ir/iust_iran