عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مراسم تودیع و معارفه روسای بیمارستان ۱۵ خرداد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور معاونین بهداشتی، آموزشی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، عاشوری معاون فرماندار مهدیشهر، مسئولین اجرایی و اداری شهرستان و ریاست شورای اسلامی مهدیشهر و کارکنان بیمارستان ۱۵ خرداد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر برگزار گردید، حکم تودیع دکتر حسینی و معارفه دکتر منتظری به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر از سوی دکتر دانایی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قرائت و همچنین حکم تودیع دکتر منتظری و معارفه دکتر فریور به مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر نیز قرائت گردید.

در ابتدای مراسم، بعد از سخنرانی دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه و عاشوری معاون فرماندار مهدیشهر، دکتر منتظری و دکتر حسینی طی سخنانی ضمن ارائه گزارش کاری در طی دوران مسئولیت، از همکاری پرسنل زیر مجموعه در پیشبرد اهداف نظام سلامت تقدیر کردند.

همچنیبن دکتر فریور نیز طی سخنانی ابراز امیدواری کرد: با افزایش همکاری های بین بخشی شاهد ارتقاء هرچه بیشتر خدمات بهداشتی درمانی در سطح این شهرستان باشیم.

در انتهای مراسم با اهداء لوح یادبود و هدیه از زحمات مسئولین سابق بیمارستان ۱۵ خرداد و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر شد.