دیدارهای مسئولین دانشگاه با مسئولین وزارت عتف
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در دیدارهایی که معاونین اداری و مالی و آموزشی و پژوهشی دانشگاه و تعدادی از مدیران دانشگاه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه با مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه داشتند، اقدامات و برنامه های آتی دانشگاه در حوزه های اداری و مالی، رفاه دانشجویان، پژوهش و تحقیقات، عمرانی و تربیت بدنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت