عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دانشجو باید مطالبه گر باشد، مطالبه دانشجویی باعث تقویت مجموعه مدیریتی دانشگاه است

دکتر صدیقی رئیس مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی) و دکتر توان مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در نشستی صمیمی چهارشنبه  ۹۷/۹/۷ دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور علی رهی کارشناس مسئول امور دانشجویی و فرهنگی مدیریت امور پردیس های استان و وحدت و سلیمانی مسئولین پیشین و کنونی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان انجام شد، دکتر توان ضمن خیرمقدم به ایشان از تلاش های بسیج دانشجویی در جهت اعتلا و معرفی دانشگاه فرهنگیان قدردانی کرد.

مدیر امور پردیس های استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دانشجو در مدت چهار سال در دانشگاه فرهنگیان با شخصیت و هویت معلمی تربیت می شود، این امر را مستلزم کار فرهنگی و تربیتی ویژه دانست و گفت: در این راستا بسیج دانشجویی می تواند یار و یاور دانشگاه باشد.

دکتر توان افزود: هر فعالیتی که توسط تشکل ها به ویژه بسیج دانشجویی انجام شود جزو عملکرد دانشگاه محسوب می شود و از جمله این برنامه ها که در دانشگاه فرهنگیان کرمان توسط بسیج دانشجویی انجام شد به برگزاری یادواره شهدا که بسیار برنامه معنوی و اثرگذاری بود می توان اشاره داشت.

در ادامه دکتر صدیقی، در سخنانی اظهار کرد: دانشگاه و مشخصاً تربیت معلم برای بسیج دانشجویی موضوعیت دارد و به همین جهت سعی شده که بسیج دانشجویی با حضور و مشارکت در برنامه های فرهنگی و تربیتی، یار و یاور دانشگاه باشد.

وی با اشاره به این که دانشجو باید مطالبه گر باشد، مطالبه دانشجویی را باعث تقویت مجموعه مدیریت دانشگاه دانست.

دکتر صدیقی گفت: بسیج دانشجویی به فرموده حضرت امام (ره) یک شجره طیبه است و امروزه بسیج دانشجویی به عنوان سرآمد تشکل های دانشجویی است که هر چقدر برای آن هزینه شود در جهت اعتلای دانشگاه و نظام است.