عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

قدردانی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از افتخار آفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان و انجمن های علمی آن در یازدهمین جشنواره ملی «حرکت»

دکتر غلامرضا غفاری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با صدور پیامی خطاب به رئیس دانشگاه از افتخار آفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان و انجمن های علمی آن در یازدهمین جشنواره ملی «حرکت» تقدیر نمودند.

در پی افتخار آفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان و انجمن های علمی آن با کسب ۱۰ مقام در یازدهمین جشنواره ملی «حرکت»، دکتر غلامرضا غفاری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی خطاب به رئیس دانشگاه ازافتخارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان و انجمن های علمی آن در این جشنواره تقدیر نمودند.

در این پیام آمده است:

بی شک رشد وتعالی و فرهنگی کشورها وساختن آینده ای درخشان و امید آفرین نیازمند پویایی، نشاط و خلاقیت برآمده از مسئولیت اجتماعی دانشگاه و دانشجویان است، در این مسیر انجمن های علمی ،دانشجویی و جشنواره ملی حرکت به مثابه فرصت و عرصه ای برای شکوفایی و حمایت از این توانمندی هاست.

اینک که در یازدهمین جشنواره ملی حرکت شاهد نمایش و درخشش موفقیت های دانشجویان در عرصه های مختلف علمی هستیم ، مراتب قدردانی و سپاس خود را تقدیم کوشندگان جوان عرصه علم ،دانش و فناوری می نمایم .

امید است با تعهد ،تلاش و اندیشه نوآورانه شما ، حرکت پرشتاب رشد و توسعه علمی و فرهنگی  ایران اسلامی را شاهد باشیم.