عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

برگزاری مراسم فرزندان « امام روح الله » در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

مراسم فرزندان « امام روح الله » به مناسبت سی امین سالگرد بسیج دانشجویی در مورخه ۹۷/۰۹/۰۷ به همت بسیج دانشجویی در سالن اجتماعات استاد علی دوانی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر انوشیروان غفاری پور رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسانها ، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده اند.

دکتر غفاری پور گفت: هفته بسیج بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروزه تفکر بسیج به اندازه ای در میان مردم راه یافته است که بسیاری از مردم بسیج را منجی و راه حل مشکلات می دانند.

دکتر غفاری پور افزودند: امروز بسیج برای کشور دل می سوزاند ، برای آبادانی کشور تلاش می کند ، برای حفظ استقلال ملی ، هر چه بتواند کار می کند و از جان خود هم می گذرد ، و اگر احساس کند دشمن می خواهد از روزنه ای چه اقتصادی و سیاسی و چه فرهنگی به داخل کشور نفوذ کند  در مقابل او می ایستد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی خاطر نشان کرد: سرمایه معنوی بسیج همان مقبولیت عمومی است که او را محبوب دل ها قرار داده است و به عنوان نهادی مردمی الگویی مناسب برای سایر فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی است . و این معنویت و سرمایه را باید به هر قیمت ممکن حفظ کرد .

دکتر غفاری پور گفت: بسیج در شرایط کنونی کشور قطعا کمک می کند تا در مقابله با هجمه ها و تحریم های اقتصادی دشمنان انقلاب ، با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و با رویکرد اقتصاد مقاومتی می تواند این ترفند و تهدید دشمن را به فرصت تبدیل شود و به یاری خداوند متعال از این هجمه غیر عادلانه سربلند، عزتمند و پیروز بیرون آییم.

در ادامه این برنامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کازرون حاج آقا خرسند گفت: بسیج کلمه ای مقدس است که هر حرکت فکری یا عقیدتی بخواهد ماندگار شود باید به بدنه مردم و حمایت عمومی آن ها متصل شود

حاج آقا خرسند افزودند: بسیج یک اعتقاد است و اعتقادش نیز مقاومت است و بر همین اساس است که حضرت امام خمینی « ره » بسیج را به وجود می آورد .